پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5400
-
الف
+

بررسی فیلمنامه «پدرسالار» در شبکه آی‌فیلم

سومین برنامه از مجموعه «فیلم‌نوشت» به بررسی فیلمنامه سریال «پدرسالار» اختصاص دارد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلمنامه و چگونگی ساخت سریال «پدرسالار» به نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان در برنامه «فیلم‌نوشت» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

سریال «پدرسالار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر خواجویی از جمله سریال‌های ماندگار کشورمان است که طی سال‌های ۱۳۷۲-۱۳۷۴ تولید شده است.

در این سریال بازیگرانی چون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، محمود پاک‌نیت، ناصر هاشمی، کمند امیرسلیمانی، اکرم محمدی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«فیلم نوشت» برنامه‌ای 26 قسمتی است که به بررسی متن و فیلمنامه‌های سریال‌های فاخر و پرمخاطب تلویزیون می‌پردازد. دومین قسمت این مجموعه تولیدی به سریال «پدر» اختصاص یافته است.

این برنامه به کارگردانی ارغوان تجلی‌بخش و تهیه کنندگی ناهید دل‌آگاه، با نویسنده‌های سریال‌های معروف و پرمخاطب به گفت‌وگو می‌پردازد  و گاهی عوامل دیگر سریال‌ها مانند تهیه کننده و بازیگران نیز مقابل دوربین این برنامه می‌نشینند.

برنامه «فیلم نوشت» امشب ساعت 23:30 از آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌ 07:30 فردا (دوشنبه) روی آنتن می‌رود.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

با سلام . این فیلم در دهه های مختلف طرفداران بسیاری داشت معمولا دهه پنجاه و شصتی طرفدار اسدالله خان هستند و دهه های بالاتر طرفدار آذر. اما نظر من اینه شاید اسدالله خان برخی مواقع افراطی عمل کرد اما یک پدر سالار نمونه بود و نشان داد معنی واقعی خانواده چیست. با تشکر